Kód: 16891721
Winning at Pricing: How High-Tech Product Managers Can Avoid Common Mistakes That Defeat Pricing Strategies
Improving a marketing strategy for products in the high-tech industry involves: -Value communicated to the buyer in the product positioning that lowers buyer costs or raises buyer performance -Competitive advantage uniquely create ... celý popis
Mohlo by sa vám tiež páčiť
Darčekový poukaz: Radosť zaručená
- Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
- Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
- Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
- Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.
Objednať darčekový poukazViac informácií
Viac informácií o knihe Winning at Pricing: How High-Tech Product Managers Can Avoid Common Mistakes That Defeat Pricing Strategies
Nákupom získate 142 bodov
Anotácia knihy
Improving a marketing strategy for products in the high-tech industry involves: -Value communicated to the buyer in the product positioning that lowers buyer costs or raises buyer performance -Competitive advantage uniquely created for buyers in ways other
Parametre knihy
- Celý názov: Winning at Pricing: How High-Tech Product Managers Can Avoid Common Mistakes That Defeat Pricing Strategies
- Autor: Dawn Pugh, Patricia Power, Michael E Porter
- Jazyk: Angličtina
- Väzba: Brožovaná
- Počet strán: 178
- EAN: 9780989381307
- ISBN: 0989381307
- ID: 16891721
- Nakladateľ: Kaleah Publishing
- Hmotnosť: 213 g
- Rozmery: 216 × 140 × 10 mm
- Dátum vydania: 17. August 2013
Obľúbené z iného súdka