Winning at Pricing: How High-Tech Product Managers Can Avoid Common Mistakes That Defeat Pricing Strategies / Najlacnejšie knihy
Winning at Pricing: How High-Tech Product Managers Can Avoid Common Mistakes That Defeat Pricing Strategies

Kód: 16891721

Winning at Pricing: How High-Tech Product Managers Can Avoid Common Mistakes That Defeat Pricing Strategies

Autor Dawn Pugh, Patricia Power, Michael E Porter

Improving a marketing strategy for products in the high-tech industry involves: -Value communicated to the buyer in the product positioning that lowers buyer costs or raises buyer performance -Competitive advantage uniquely create ... celý popis

57.56


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Winning at Pricing: How High-Tech Product Managers Can Avoid Common Mistakes That Defeat Pricing Strategies

Nákupom získate 142 bodov

Anotácia knihy

Improving a marketing strategy for products in the high-tech industry involves: -Value communicated to the buyer in the product positioning that lowers buyer costs or raises buyer performance -Competitive advantage uniquely created for buyers in ways other

Parametre knihy

57.56

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: