Emerging Issues in Marketing / Najlacnejšie knihy
Emerging Issues in Marketing

Kód: 06827733

Emerging Issues in Marketing

Autor Norazah M. Suki

This book grants substantial deliberation on information concerning to all aspects of marketing in Malaysia accentuates on a quantitative approach. The book comprise of six remarkable chapters. Each chapter has several diagrams, a ... celý popis

54.78


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 15 - 20 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Emerging Issues in Marketing

Nákupom získate 137 bodov

Anotácia knihy

This book grants substantial deliberation on information concerning to all aspects of marketing in Malaysia accentuates on a quantitative approach. The book comprise of six remarkable chapters. Each chapter has several diagrams, and tables that explain the emerging issues and its imperative findings and discussions. Importantly, the book publishes high quality of original research papers and fosters a cooperative exploration and exchange of ideas and practices based on research relevant to the field.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

54.78

Obľúbené z iného súdka



Osobní odběr Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Nakupte za 59,99 € a
máte doručení zdarma.

Twoja lokalizacja: