International Place Branding Yearbook 2011 / Najlacnejšie knihy
International Place Branding Yearbook 2011

Kód: 04390039

International Place Branding Yearbook 2011

Autor Frank Go

The second annual volume of the International Place Branding Yearbook; this collection looks at the case for applying brand and marketing strategies andto the economic, social, political and cultural development of cities, towns a ... celý popis

65.67


Skladom u dodávateľa v malom množstve
Odosielame za 13 - 16 dní

Potrebujete viac kusov?Ak máte záujem o viac kusov, preverte, prosím, najprv dostupnosť titulu na našej zákazníckej podpore.


Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe International Place Branding Yearbook 2011

Nákupom získate 165 bodov

Anotácia knihy

The second annual volume of the International Place Branding Yearbook; this collection looks at the case for applying brand and marketing strategies andto the economic, social, political and cultural development of cities, towns and regions around the world to help them compete in the global, national and local markets.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

65.67

Obľúbené z iného súdka



Osobní odběr Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Nakupte za 59,99 € a
máte doručení zdarma.

Twoja lokalizacja: