Active audiences and journalism. Analysis of the quality and regulation of the user generated contents / Najlacnejšie knihy
Active audiences and journalism. Analysis of the quality and regulation of the user generated contents

Kód: 13173063

Active audiences and journalism. Analysis of the quality and regulation of the user generated contents

Even if journalism has always been in continuous transition, nowadays it seems to be going through a time of especial uncertainty and changes. Together with constant updating, abundance of information and innovation in the formats ... celý popis

14.41

Bežne: 14.57 €

Ušetríte 0.16 €

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Active audiences and journalism. Analysis of the quality and regulation of the user generated contents

Nákupom získate 35 bodov

Anotácia knihy

Even if journalism has always been in continuous transition, nowadays it seems to be going through a time of especial uncertainty and changes. Together with constant updating, abundance of information and innovation in the formats, genres and devices, nowadays participatory journalism represents one of the main challenges of journalism and the mass media. This book approaches this adaptation by analyzing different experiences and models of citizen participation and interactive journalists, besides paying special attention to the debate on the quality of user-generated content and the value of the relation between the media and audiences to strengthen the value of mediated communication.

Parametre knihy

14.41

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: