Advertising International / Najlacnejšie knihy
Advertising International

Kód: 01234450

Advertising International

Autor Armand Mattelart

A survey of the changes in the advertising industry in the last 20 years including coverage of the emergence of international conglomerates and the diversification of the agencies into public relations and media buying. ... celý popis

60.71


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Advertising International

Nákupom získate 152 bodov

Anotácia knihy

A survey of the changes in the advertising industry in the last 20 years including coverage of the emergence of international conglomerates and the diversification of the agencies into public relations and media buying.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries

60.71

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: