Advertising, Society, and Consumer Culture / Najlacnejšie knihy
Advertising, Society, and Consumer Culture

Kód: 06301514

Advertising, Society, and Consumer Culture

Autor Joyce M. Wolburg

Designed as a core textbook for courses in Advertising and Society, dvertising, Society, and Consumer Culture develops an integrated perspective that gives students a framework for understanding past, present, and future issues in ... celý popis

100.72


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Advertising, Society, and Consumer Culture

Nákupom získate 249 bodov

Anotácia knihy

Designed as a core textbook for courses in Advertising and Society, dvertising, Society, and Consumer Culture develops an integrated perspective that gives students a framework for understanding past, present, and future issues in advertising communications. It covers the entire range of social, political, cultural, regulatory, and economic issues that surround advertising and its role in modern society.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Society & social sciences Society & culture: general Media studies

100.72

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: