Algi Gercektir / Najlacnejšie knihy
Algi Gercektir

Kód: 13800169

Algi Gercektir

Autor Aradhna Krishna

18. yyin ilk yarisinda yasamis Irlandali filozof George Berkley Varolmak, algilanmis olmaktir demistir. Berkley, varolma ve algi kavramini iliskilendirirken, belki de tesadüfen, cok önemli bir hususa deginmistir. Duyularimiz bize ... celý popis

15.97

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Algi Gercektir

Nákupom získate 39 bodov

Anotácia knihy

18. yyin ilk yarisinda yasamis Irlandali filozof George Berkley Varolmak, algilanmis olmaktir demistir. Berkley, varolma ve algi kavramini iliskilendirirken, belki de tesadüfen, cok önemli bir hususa deginmistir. Duyularimiz bize hayata dair en büyük hazlari yasatmakla kalmaz, ayni zamanda insan olmanin önemli ve ayrilmaz bir parcasidir. Dünyayi algilayisimiz, onu nasil gördügümüz, nasil duydugumuz, nasil kokladigimiz, tattigimiz ve ona nasil dokundugumuzla yakin bir alaka icindedir.Günümüz dünyasi insanlik tarihinde hic olmadigi kadar duygusal deneyimleri kesfetmek üzere olanaklar sunmakta. Tarihin hicbir döneminde, siradan insanlarin kullanimina uygun, bu cesitlilikte duyusal deneyim yasayabilme imkani bulunmamisti. Pazarlama profesyonelleri bu gercegin bilincine vardikca, ürünlerin ve reklamlarin bugün oldugu halden daha büyük nispette duyusallik üzerine kurulacagini söylemek mantikli ve isabetli bir öngörü olacaktir. Kimbilir, belki de 50 yil sonra, bir ürünün reklamini deneyimlemek, satilmaya calisilan ürünün kendisiyle yasatacagi hissi deneyimlemekten daha eglenceli hale gelir.

Parametre knihy

15.97

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: