Assessing the growth potential of small firms / Najlacnejšie knihy
Assessing the growth potential of small firms

Kód: 01915871

Assessing the growth potential of small firms

Autor Christoph Schmid, Simon G. Fauser

At the beginning of their venture, young and small start-ups have to struggle a lot to survive. When a company has passed the stage of nativity the first pains may be history but the road to become a grown-up profitable firm is st ... celý popis

45.42

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Assessing the growth potential of small firms

Nákupom získate 112 bodov

Anotácia knihy

At the beginning of their venture, young and small start-ups have to struggle a lot to survive. When a company has passed the stage of nativity the first pains may be history but the road to become a grown-up profitable firm is still a long way to go. On the way of adolescence young and small companies are forced to achieve constant and high growth if they want to stay on the global marketplace by successfully defeating global competition. This book illustrates the special situation of such companies, calls for dedicated and special assistance andwants to provide hands-on management advice how to lead a company to higher growth. The book aims at entrepreneurs, founders and managers of young and small companies which successfully survived the start-up phase as well as to venture capital companies, independent advisors, banks, consultants and other stakeholders.

Parametre knihy

45.42

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: