Au Contraire! / Najlacnejšie knihy
Au Contraire!

Kód: 05031996

Au Contraire!

Autor Gilles Asselin, Ruth Mastron

When Coca-Cola entered the French market with a hard-core bottom-line management style, they were met with boycotts in cafes and supermarkets. At the launch of EuroDisney in Paris, Mickey Mouse was 'greeted' by angry protesters hu ... celý popis

25.37

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Au Contraire!

Nákupom získate 63 bodov

Anotácia knihy

When Coca-Cola entered the French market with a hard-core bottom-line management style, they were met with boycotts in cafes and supermarkets. At the launch of EuroDisney in Paris, Mickey Mouse was 'greeted' by angry protesters hurling tomatoes and eggs. What went wrong? As a culture, the French are fiercely independent yet romantic, conservative yet avant-garde, rational yet emotional. In "Au Contraire!: Figuring Out the French", bilingual and bicultural authors Gilles Asselin and Ruth Mastron explore beyond the stereotypes, examining the assumptions, attitudes, patterns of thought and beliefs that make the French so - French. Written for anyone interested in or interacting with the French, "Au Contraire!: Figuring Out the French" unearths the often invisible cultural forces that govern behaviour. Gilles Asselin and Ruth Mastron draw on their own experiences as consultants and trainers, as well as those of expatriate students and professionals, to offer the best and most useful analysis and advice on intercultural relations with the French.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Society & social sciences Society & culture: general Cultural studies

25.37

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: