Kód: 15784247
The value of a brand is acknowledged only when a consumer is happy and satisfied using it. Hence, recognition and praise enhance the brand value or brand equity of a product, and makes a product "a brand". This book explores the c ... celý popis
22.32 €
Dostupnosť:
50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.
Nákupom získate 56 bodov
The value of a brand is acknowledged only when a consumer is happy and satisfied using it. Hence, recognition and praise enhance the brand value or brand equity of a product, and makes a product "a brand". This book explores the concepts and theories of brand equity, and how it forms an integral part of any product becoming a success.
22.32 €
Osobný odber Bratislava a 2642 dalších
Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies
Nákupný košík ( prázdny )
Nachádzate sa: