Brand Loyalty in Smartphone Brands / Najlacnejšie knihy
Brand Loyalty in Smartphone Brands

Kód: 15200510

Brand Loyalty in Smartphone Brands

Autor Said Tezel

The purpose of this research is to identify the variations of brand loyalty among different smartphone brand users with consideration of brand loyalty constructs of satisfaction, trust, brand attachment, past experience, product c ... celý popis

38.21


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 8 - 10 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Brand Loyalty in Smartphone Brands

Nákupom získate 96 bodov

Anotácia knihy

The purpose of this research is to identify the variations of brand loyalty among different smartphone brand users with consideration of brand loyalty constructs of satisfaction, trust, brand attachment, past experience, product category involvement and brand community involvement. As a part of the exploratory nature of the research, an online quantitative questionnaire was designed, which measured smartphone users' brand preferences, upgrade cycles, satisfaction, product category involvement, brand community involvement, brand attachment and brand loyalty.

Parametre knihy

38.21

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: