Building a Market / Najlacnejšie knihy
Building a Market

Kód: 04545644

Building a Market

Autor Richard Harris

Each year, North Americans spend as much money fixing up their homes as they do buying new ones. This obsession with improving our dwellings has given rise to a multibillion-dollar industry that includes countless books, consumer ... celý popis

70.18

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Building a Market

Nákupom získate 174 bodov

Anotácia knihy

Each year, North Americans spend as much money fixing up their homes as they do buying new ones. This obsession with improving our dwellings has given rise to a multibillion-dollar industry that includes countless books, consumer magazines, a cable television network, and thousands of home improvement stores. "Building a Market" charts the rise of the home improvement industry in the United States and Canada from the end of World War I into the late 1950s. Drawing on the insights of business, social, and urban historians, and making use of a wide range of documentary sources, Richard Harris shows how the middle-class preference for home ownership first emerged in the 1920s - and how manufacturers, retailers, and the federal government combined to establish the massive home improvement market and a pervasive culture of Do-It-Yourself. Deeply insightful, "Building a Market" is the carefully crafted history of the emergence and evolution of a home improvement revolution that changed not just American culture but the American landscape as well.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Humanities History Regional & national history

70.18

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: