City Tourism / Najlacnejšie knihy
City Tourism

Kód: 05099212

City Tourism

Autor Robert Maitland, Brent W. Ritchie

City tourism has grown rapidly and spread well beyond tourist-historic cities and resorts. Most cities now aspire to be tourism destinations and tourism has become a priority for developers and policymakers. National capitals are ... celý popis

286.01

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe City Tourism

Nákupom získate 708 bodov

Anotácia knihy

City tourism has grown rapidly and spread well beyond tourist-historic cities and resorts. Most cities now aspire to be tourism destinations and tourism has become a priority for developers and policymakers. National capitals are particularly important since as well as being destinations in their own right they act as gateways to their country, present the nation to the rest of the world and play a vital role in establishing national image and identity. Despite this, national capital tourism, like city tourism more generally, has suffered from a lack of research and analysis, limiting our understanding of how the qualities of these cities interact with changing tourism demands. With a focus on city tourism themes, this book draws on original research to investigate tourism in national capitals in detail, considering image and branding, the visitor experience, visitor markets and tourism development. The book takes a broad international approach, and provides detailed case studies of many different types of national capital - ranging from global capitals like London and re-emerging capitals such as Budapest to planned capitals like Canberra or Ottawa. This new research gives innovative perspectives on city tourism which will prove valuable for researchers, students of tourism and urban studies and for policymakers.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Service industries

286.01

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: