Color Code: Graphic Design, Branding and Identity / Najlacnejšie knihy
Color Code: Graphic Design, Branding and Identity

Kód: 21204254

Color Code: Graphic Design, Branding and Identity

Autor Wang Shaoqiang

Color has multiple functions that differ from those of other design elements as shape, texture and form as it is able to awake multiple feelings and emotions to audiences in communication. Each of the international case studies in ... celý popis

46.55

Bežne: 47.53 €

Ušetríte 0.98 €


Skladom u dodávateľa v malom množstve
Odosielame za 10 - 14 dní

Potrebujete viac kusov?Ak máte záujem o viac kusov, preverte, prosím, najprv dostupnosť titulu na našej zákazníckej podpore.


Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Color Code: Graphic Design, Branding and Identity

Nákupom získate 117 bodov

Anotácia knihy

Color has multiple functions that differ from those of other design elements as shape, texture and form as it is able to awake multiple feelings and emotions to audiences in communication. Each of the international case studies included in the book demonst

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky The arts Industrial / commercial art & design Graphic design

46.55

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: