Coming to Concurrence / Najlacnejšie knihy
Coming to Concurrence

Kód: 06415907

Coming to Concurrence

Autor Craig Wood

Nearly 70 percent of consumers say they are interested in products that shield them from all marketing and advertising. For marketers who rely on "force-feeding" marketing messasges to their prospects and clients, that is very bad ... celý popis

39.76

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Coming to Concurrence

Nákupom získate 99 bodov

Anotácia knihy

Nearly 70 percent of consumers say they are interested in products that shield them from all marketing and advertising. For marketers who rely on "force-feeding" marketing messasges to their prospects and clients, that is very bad news. Their marketing productivity is going to plummet. And people now possess the tools to exert control and block intrusive messages. In this groundbreaking books the authors, leading executive s in one of hte world's leading research organizations, ouitline tomorow's blueprint for success. The model rsts on four corners of Precision, Relevance, Power, and REciprocity. ALl of this is driven by the ability to find Addressable attitudes of potential customers and speak to those attitudes with relevance, precision, power and reciprocity. The result will be the solution to the growing crisis to Marketing Productivity.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management

39.76

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: