Kód: 22318680
This book provides students and academics with a comprehensive analysis of the theory and practice of branding. The challenge to explore new and effective ways of harnessing the power of communication to engage with company stakeh ... celý popis
202.47 €
Dostupnosť:
50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.
Nákupom získate 499 bodov
This book provides students and academics with a comprehensive analysis of the theory and practice of branding. The challenge to explore new and effective ways of harnessing the power of communication to engage with company stakeholders in interactive,
202.47 €
Osobný odber Bratislava a 2642 dalších
Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies
Nákupný košík ( prázdny )
Nachádzate sa: