Critical Thinking for Marketers, Volume II / Najlacnejšie knihy
Critical Thinking for Marketers, Volume II

Kód: 15590614

Critical Thinking for Marketers, Volume II

Autor David Dwight, Terry Grapentine, David Soorholtz

This second volume of Critical Thinking for Marketers expands your background knowledge of other areas of critical thinking that are making major contributions to both marketing as a social science and marketing as an applied scie ... celý popis

22.44

Bežne: 23.40 €

Ušetríte 0.96 €


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Critical Thinking for Marketers, Volume II

Nákupom získate 55 bodov

Anotácia knihy

This second volume of Critical Thinking for Marketers expands your background knowledge of other areas of critical thinking that are making major contributions to both marketing as a social science and marketing as an applied science. Section I, Think Bett

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management International business

22.44

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: