Curriculum and Instruction for All Learners: Blending Systematic and Constructivist Approaches in Inclusive Elementary Schools / Najlacnejšie knihy
Curriculum and Instruction for All Learners: Blending Systematic and Constructivist Approaches in Inclusive Elementary Schools

Kód: 12301653

Curriculum and Instruction for All Learners: Blending Systematic and Constructivist Approaches in Inclusive Elementary Schools

Autor Beverly Rainforth, Judy W. Kugelmass

This book integrates the systematic (pre-determined or system-directed) and constructivist (student-centered) approaches to classroom instruction by bridging the gap between the seemingly divergent philosophies and discussing how ... celý popis

43.94

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Curriculum and Instruction for All Learners: Blending Systematic and Constructivist Approaches in Inclusive Elementary Schools

Nákupom získate 109 bodov

Anotácia knihy

This book integrates the systematic (pre-determined or system-directed) and constructivist (student-centered) approaches to classroom instruction by bridging the gap between the seemingly divergent philosophies and discussing how teachers can combine and apply the strengths of each approach to reach all learners. The book defines and critiques the two approaches, and - pulling from research and case studies - shows how an integrated approach can be applied effectively to the issues of cultural and linguistic diversity, literacy instruction, math instruction, arts instruction, project-based learning, and inclusion of students with challenging behavior and/or severe disabilities. This book demonstrates that systematic and constructivist methods are not only complementary but that the use of both is necessary to allow all children to receive a quality education.

Parametre knihy

43.94

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: