Customer Connectivity in Global Brands and Retailers: With a Focus on Doing Business in Closed Economic Societies / Najlacnejšie knihy
Customer Connectivity in Global Brands and Retailers: With a Focus on Doing Business in Closed Economic Societies

Kód: 17210899

Customer Connectivity in Global Brands and Retailers: With a Focus on Doing Business in Closed Economic Societies

Autor Russell Zwanka, Dr Russell Zwanka

The art of doing business in a company's home market is one of strategy, tactics, environmental awareness, intense competition and elicits the need to be quick to respond to external and internal variables. Once a company decides ... celý popis

40.67


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Customer Connectivity in Global Brands and Retailers: With a Focus on Doing Business in Closed Economic Societies

Nákupom získate 101 bodov

Anotácia knihy

The art of doing business in a company's home market is one of strategy, tactics, environmental awareness, intense competition and elicits the need to be quick to respond to external and internal variables. Once a company decides to move outside of its hom

Parametre knihy

40.67

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: