Delivering Impact with Digital Resources / Najlacnejšie knihy
Delivering Impact with Digital Resources

Kód: 05116399

Delivering Impact with Digital Resources

Autor Simon Tanner

This practical guide gives you the tools to effectively measure the impact of digital content for library, museum, archive and media-based memory organisations. Measuring the impact of digital content and how it affects the variou ... celý popis

125.89

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Delivering Impact with Digital Resources

Nákupom získate 317 bodov

Anotácia knihy

This practical guide gives you the tools to effectively measure the impact of digital content for library, museum, archive and media-based memory organisations. Measuring the impact of digital content and how it affects the various benefiting communities will lead to improved evidence-based decision making and sustainability planning in organisations and by national policy makers and funders. Part One of this book debates the key issues driving sustainability and investigates the pressures on assessing and delivering impact. It sets these in the context of a changing digital landscape beset by disruptive technologies and economic uncertainty. The book considers the role of value in memory organisations and how they reach value judgments for digital content and how their stakeholders respond. Part Two provides the reader with a complete Balanced Impact Value Model (BIVM) for demonstrating that impact is delivered by digital resources. The model is presented in five clear stages supported by a comprehensive set of methods, tools and case studies/scenarios. Readership: Information professionals, policy makers and funding bodies in libraries, museums, archives and media-based memory organisations.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Reference, information & interdisciplinary subjects Library & information sciences IT, Internet & electronic resources in libraries

125.89

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: