Delivering the Customer-Centric Organization: Real-World Business Process Management / Najlacnejšie knihy
Delivering the Customer-Centric Organization: Real-World Business Process Management

Kód: 16881242

Delivering the Customer-Centric Organization: Real-World Business Process Management

Autor Layna Fischer (Ed)

Customer-centric organizations are concerned about shrinking volumes of business, stiffer competition and ever-more demanding consumer expectations which have increased pressure on the bottom line. The ability to successfully mana ... celý popis

9.07

Bežne: 9.25 €

Ušetríte 0.18 €


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 15 - 20 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Delivering the Customer-Centric Organization: Real-World Business Process Management

Nákupom získate 23 bodov

Anotácia knihy

Customer-centric organizations are concerned about shrinking volumes of business, stiffer competition and ever-more demanding consumer expectations which have increased pressure on the bottom line. The ability to successfully manage the customer value c

Parametre knihy

9.07

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: