Design Since 1945 / Najlacnejšie knihy
Design Since 1945

Kód: 04424011

Design Since 1945

Autor Peter Dormer

"Designing" has come of age since World War II. The essential shape, form and structure of some objects in our daily lives may have been fixed many generations ago, but design and designers have now been moved centre stage by the ... celý popis

20.60

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Design Since 1945

Nákupom získate 52 bodov

Anotácia knihy

"Designing" has come of age since World War II. The essential shape, form and structure of some objects in our daily lives may have been fixed many generations ago, but design and designers have now been moved centre stage by the varied demands of a society that in less than half a century has gone from the restless search for the new throw-away consumerism to a postmodernist recycling of ideas - and now, Green recycling of materials. Companies use design systematically to plan their manufacturing, shape their marketing and make their products more attractive, while many designers have sought to raise the status of their activity to that of an art form and even - like Ettore Sottsass - to see it as "a way of discussing life". Dormer questions orthodoxies, defines the contexts within which designers work, and aims to cover the wide range of post-war activity, including industrial and product design, graphics, furniture, textiles, kitchen utensils and tableware. His previous books include "The New Ceramics", "The New Furniture" and "The Meanings of Modern Design".

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky The arts Industrial / commercial art & design

20.60

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: