E-commerce Operations Management / Najlacnejšie knihy
E-commerce Operations Management

Kód: 05067212

E-commerce Operations Management

Autor Marc J. Schniederjans, Qing Cao

This text focuses on managerial issues of operations management for e-commerce businesses. Specifically, it seeks to help students interested in the managerial aspects of running e-businesses know what is important in their operat ... celý popis

55.33


Očakávaný dotlač
Termín neznámy

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe E-commerce Operations Management

Nákupom získate 136 bodov

Anotácia knihy

This text focuses on managerial issues of operations management for e-commerce businesses. Specifically, it seeks to help students interested in the managerial aspects of running e-businesses know what is important in their operations, including personnel, technology and systems. The work shows how the basic content of operations management (such as quality, inventory, product design and so on) should be applied in an e-business. E-commerce research findings and methodologies have been incorporated to offer a broader range of academic contributions. The text is based on empirical evidence provided by numerous e-commerce organizations and research scholars. The text also presents a detailed, step-by-step set of procedures and successful strategies that readers can use immediately. New knowledge has to be made easy to use and the authors have integrated the current theory with current practice so that readers can see the benefits and use them without delay.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

55.33

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: