Engaging Paulo Freire's Pedagogy of Possibility / Najlacnejšie knihy
Engaging Paulo Freire's Pedagogy of Possibility

Kód: 04905688

Engaging Paulo Freire's Pedagogy of Possibility

Autor Cesar Augusto Rossatto

Engaging Paulo Freire's Pedagogy of Possibility is a cross-cultural case study of how people experience schooling in relation to their sense of time and optimism. Cesar Augusto Rossatto examines how real-life situations and social ... celý popis

205.91

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Engaging Paulo Freire's Pedagogy of Possibility

Nákupom získate 509 bodov

Anotácia knihy

Engaging Paulo Freire's Pedagogy of Possibility is a cross-cultural case study of how people experience schooling in relation to their sense of time and optimism. Cesar Augusto Rossatto examines how real-life situations and social structures influence people's construction of notions of possibilities. Positionality, or perceptions about life and projections of the future, has great impact on students' success in school. These perceptions-how they interpret the past, live in the present, and foresee the future-are, in turn, greatly influenced by their intellectual locality. By the same token, how educators see their position in the world and their classroom "roles" determines their operandum beliefs. The findings of this study suggest that a curriculum based on Freirean critical pedagogy and time theories can be used to enhance time-consciousness values in contemporary social life.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Society & social sciences Education

205.91

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: