Entertainment Media and Communication / Najlacnejšie knihy
Entertainment Media and Communication

Kód: 45209690

Entertainment Media and Communication

Autor Nicholas David Bowman

Although not considered a formal area of study, scholarship on the uses, content, and effects of entertaining media has been central to communication studies and related fields for more than a century. The serious study of enterta ... celý popis

237.58

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Entertainment Media and Communication

Nákupom získate 587 bodov

Anotácia knihy

Although not considered a formal area of study, scholarship on the uses, content, and effects of entertaining media has been central to communication studies and related fields for more than a century. The serious study of entertainment seems paradoxical, as we presume entertainment to be the "lighter side" of our daily lives. Yet as revealed in this volume, entertainment media serve as cultural artifacts that shape our understandings of various peoples and publics in ways that invite deeper, immersive, and increasingly interactive engagement. On this backdrop, Entertainment Media and Communication serves as a reference guide for canonical and foundational research into media entertainment and a collection of emerging and updated theories and models core to the study of media entertainment into the 21st century. Across more than four dozen chapters and with a diverse and inclusive list of authors, this volume provides a broad-yet-nuanced view into entertainment media and communication scholarship. The contributors explore its foundations, define and extend key concepts and theories through myriad lenses, discuss unique considerations of digital media, and divine future paths for scholarly inquiry.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Reference, information & interdisciplinary subjects Interdisciplinary studies Communication studies

237.58



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: