Event Sponsorship / Najlacnejšie knihy
Event Sponsorship

Kód: 01986468

Event Sponsorship

Autor Ian McDonnell

The text starts with an investigation of the origins of sponsorship and then considers all important elements of Events sponsorship management. It considers what is sponsorship, its history and evolution, what its marketing uses a ... celý popis

107.33


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Event Sponsorship

Nákupom získate 265 bodov

Anotácia knihy

The text starts with an investigation of the origins of sponsorship and then considers all important elements of Events sponsorship management. It considers what is sponsorship, its history and evolution, what its marketing uses are, how it can used efficiently; the benefits it can bring to an event; and how its results can be measured. To reflect changes in the way firms communicate with their customers, there is a strong focus on the use of social media, e ' marketing and technology in sponsorship. The text uniquely considers topics of sponsorship from perspective of both the sponsor and the sponsee (the event) to provide a holistic view of the sponsorship process.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

107.33

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: