Exploring Student Response to Contemporary Picturebooks / Najlacnejšie knihy
Exploring Student Response to Contemporary Picturebooks

Kód: 04711538

Exploring Student Response to Contemporary Picturebooks

Autor Sylvia Pantaleo

Despite being a source of continuing interest to educational scholars, research into the literary understanding of elementary school students has emphasized written materials over multimodal mediums such as picturebooks. Focusing ... celý popis

79.65

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Exploring Student Response to Contemporary Picturebooks

Nákupom získate 199 bodov

Anotácia knihy

Despite being a source of continuing interest to educational scholars, research into the literary understanding of elementary school students has emphasized written materials over multimodal mediums such as picturebooks. Focusing on students in Grades one and five, this book describes children's interpretations of and responses to a variety of contemporary picturebooks, specifically those books that employ Radical Change characteristics and metafictive devices. In dealing with picturebooks, Sylvia Pantaleo seeks to show the ways in which literature teaches artistic codes and conventions, critical thinking skills, visual literacy skills, and interpretative strategies. Aside from investigating specific picturebooks, Pantaleo discusses the broader implications of reading, viewing, and creating print and digital texts in schools. These exercises, she argues, reflect the changing nature of communication and representation in the world of elementary school students. Incorporating postmodernism, social constructivism, and other theoretical frameworks, Pantaleo contextualizes her research and examines ways in which literature highlights broader social and cultural characteristics. An extensively researched look at the pedagogical value of literature in the classroom, this book introduces new dimensions to discussions of contemporary picturebooks in elementary education and the social nature of intertextuality.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Society & social sciences Education Schools

79.65

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: