Foundations of 3D Computer Graphics / Najlacnejšie knihy
Foundations of 3D Computer Graphics

Kód: 01244573

Foundations of 3D Computer Graphics

Autor Gortler

Computer graphics technology is an amazing success story. Today, all of our PCs are capable of producing high-quality computer-generated images, mostly in the form of video games and virtual-life environments; every summer blockbu ... celý popis

77.72

Bežne: 79.28 €

Ušetríte 1.56 €

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Foundations of 3D Computer Graphics

Nákupom získate 196 bodov

Anotácia knihy

Computer graphics technology is an amazing success story. Today, all of our PCs are capable of producing high-quality computer-generated images, mostly in the form of video games and virtual-life environments; every summer blockbuster movie includes jaw-dropping computer generated special effects. This book explains the fundamental concepts of 3D computer graphics. It introduces the basic algorithmic technology needed to produce 3D computer graphics, and covers such topics as understanding and manipulating 3D geometric transformations, camera transformations, the image-rendering process, and materials and texture mapping. It also touches on advanced topics including color representations, light simulation, dealing with geometric representations, and producing animated computer graphics. The book takes special care to develop an original exposition that is accessible and concise but also offers a clear explanation of the more difficult and subtle mathematical issues. The topics are organized around a modern shader-based version of OpenGL, a widely used computer graphics application programming interface that provides a real-time "rasterization-based" rendering environment. Each chapter concludes with exercises. The book is suitable for a rigorous one-semester introductory course in computer graphics for upper-level undergraduates or as a professional reference. Readers should be moderately competent programmers and have had some experience with linear algebra. After mastering the material presented, they will be on the path to expertise in an exciting and challenging field.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Computing & information technology Graphical & digital media applications Photo & image editing

77.72

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: