Guide to Open Innovation and Crowdsourcing / Najlacnejšie knihy
Guide to Open Innovation and Crowdsourcing

Kód: 04346203

Guide to Open Innovation and Crowdsourcing

Autor Paul Sloane

Open innovation and crowd sourcing are the hottest topics in strategy and management today. The concept of capturing ideas in a hub of collaboration, together with the outsourcing of tasks to a large group of people or community i ... celý popis

26.48

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Guide to Open Innovation and Crowdsourcing

Nákupom získate 66 bodov

Anotácia knihy

Open innovation and crowd sourcing are the hottest topics in strategy and management today. The concept of capturing ideas in a hub of collaboration, together with the outsourcing of tasks to a large group of people or community is a revolution that is rapidly changing our culture. "A Guide to Open Innovation and Crowdsourcing" explains how to use the power of the internet to build and innovate in order to introduce a consumer democracy that has never existed before. If a business fails to embrace it, it is at risk of being left behind. Written by an international team of eminent thinkers, writers and practitioners in the field, "A Guide to Open Innovation and Crowdsourcing" covers the definition of open innovation, how to manage virtual teams and co-create with customers, how to overcome legal and IP issues and common mistakes and pitfalls to avoid. With corporate case studies and best practice advice, "A Guide to Open Innovation and Crowd Sourcing" is a vital read for anyone who wants to find innovative products and services from outside their organizations, make them work and overcome the practical difficulties that lie in the way.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Business strategy

26.48

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: