Handbook of Research on Promotional Strategies and Consumer Influence in the Service Sector / Najlacnejšie knihy
Handbook of Research on Promotional Strategies and Consumer Influence in the Service Sector

Kód: 10799493

Handbook of Research on Promotional Strategies and Consumer Influence in the Service Sector

Autor Raj Kumar, Upendra Singh Panwar, Nilanjan Ray

"This reference source provides research on emerging methods for innovative service design and delivery, examining how growing customer expectations and global competition has influenced this industry by featuring quality factors, ... celý popis

443.68


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Handbook of Research on Promotional Strategies and Consumer Influence in the Service Sector

Nákupom získate 1097 bodov

Anotácia knihy

"This reference source provides research on emerging methods for innovative service design and delivery, examining how growing customer expectations and global competition has influenced this industry by featuring quality factors, marketing tools, and the effects of consumer behavior"--

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

443.68

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: