Harnessing Place Branding through Cultural Entrepreneurship / Najlacnejšie knihy
Harnessing Place Branding through Cultural Entrepreneurship

Kód: 12045302

Harnessing Place Branding through Cultural Entrepreneurship

Autor F. Go, U. Hakala, A. Lemmetyinen

This book draws together three overlapping relationships and knowledge domains. These are the cultural entrepreneurship/creative industries, the public and/or private philanthropic contributions that have funded artistic productio ... celý popis

152.17


Skladom u dodávateľa v malom množstve
Odosielame za 14 - 18 dní

Potrebujete viac kusov?Ak máte záujem o viac kusov, preverte, prosím, najprv dostupnosť titulu na našej zákazníckej podpore.


Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Harnessing Place Branding through Cultural Entrepreneurship

Nákupom získate 376 bodov

Anotácia knihy

This book draws together three overlapping relationships and knowledge domains. These are the cultural entrepreneurship/creative industries, the public and/or private philanthropic contributions that have funded artistic production and the preservation and presentation of place brands as a mechanism to revitalize local economies and communities.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Ownership & organization of enterprises

152.17

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: