Hooked / Najlacnejšie knihy
Hooked

Kód: 11118213

Hooked

Autor Nir Eyal, Ryan Hoover

Revised and Updated, Featuring a New Case Study How do successful companies create products people can't put down? Why do some products capture widespread attention while others flop? What makes us engage with certain products ou ... celý popis

23.53

Bežne: 27.71 €

Ušetríte 4.18 €


Skladom u dodávateľa v malom množstve
Odosielame za 9 - 13 dní

Potrebujete viac kusov?Ak máte záujem o viac kusov, preverte, prosím, najprv dostupnosť titulu na našej zákazníckej podpore.


Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Hooked

Nákupom získate 59 bodov

Anotácia knihy

Revised and Updated, Featuring a New Case Study How do successful companies create products people can't put down? Why do some products capture widespread attention while others flop? What makes us engage with certain products out of

Parametre knihy

23.53

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: