Journalism of Ideas / Najlacnejšie knihy
Journalism of Ideas

Kód: 01288058

Journalism of Ideas

Autor Daniel Reimold

Journalism of Ideas is a comprehensive field guide for brainstorming, discovering, reporting, digitizing, and pitching news, opinion, and feature stories within journalism 2.0. 'It offers related advice from journalists worldwide ... celý popis

66.01


U vydavateľa na objednávku
Odosielame za 17 - 26 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Journalism of Ideas

Nákupom získate 166 bodov

Anotácia knihy

Journalism of Ideas is a comprehensive field guide for brainstorming, discovering, reporting, digitizing, and pitching news, opinion, and feature stories within journalism 2.0. 'It offers related advice from journalists worldwide and a bevy of story ideas ripe for adaptation or use as inspiration. The advice and ideas are coupled with interactive exercises, assignment prompts, guiding questions, source suggestions, ethics and cliché alerts, and blueprints for building innovative multimedia stories.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries

66.01

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: