Leaving Readers behind / Najlacnejšie knihy
Leaving Readers behind

Kód: 06348407

Leaving Readers behind

Autor Thomas Kunkel

The American newspaper industry is in the middle of the most momentous change in its entire three-hundred-year history. A generation of relentless "corporatization" has resulted in a furious, unprecedented blitz of buying, selling ... celý popis

48.99

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Leaving Readers behind

Nákupom získate 121 bodov

Anotácia knihy

The American newspaper industry is in the middle of the most momentous change in its entire three-hundred-year history. A generation of relentless "corporatization" has resulted in a furious, unprecedented blitz of buying, selling, and consolidation of newspapers -- affecting both the mightiest dailies and the humblest weeklies. Accompanying this corporate fury has come dramatic -- and drastic -- change in reporting and coverage of all kinds. Concerned that this phenomenon was going largely unreported -- and, therefore, unquestioned -- Gene Roberts, legendary reporter and editor, decided to undertake a huge, extended reportorial study of his own industry. Gathering more than two dozen distinguished journalists and writers, Roberts produced a long series of reports in the American Journalism Review, published by the University of Maryland School of Journalism. This is the first of two books to be published exploring the current state of the American newspaper, and it asks the crucial question: Are American communities -- in the very middle of the so-called information explosion -- in danger of becoming less informed than ever.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Language linguistics

48.99

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: