Managing Innovation in the Digital World / Najlacnejšie knihy
Managing Innovation in the Digital World

Kód: 16474242

Managing Innovation in the Digital World

Autor Esther Baldwin, Martin Curley

Successful companies actively cultivate new ideas, put those ideas to work quickly and efficiently, and harvest the business value benefits of successful innovations. Innovation can be taught, and processes such as user-centered d ... celý popis

35.69

Bežne: 37.43 €

Ušetríte 1.75 €


Očakávaná novinka
Vydanie 15. 05. 2024

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Managing Innovation in the Digital World

Nákupom získate 90 bodov

Anotácia knihy

Successful companies actively cultivate new ideas, put those ideas to work quickly and efficiently, and harvest the business value benefits of successful innovations. Innovation can be taught, and processes such as user-centered design increase the likelihood of a successful match between an innovative solution and the needs of users. In this insightful technical book Esther Baldwin and Martin Curley provide a multitude of techniques and methods that improve the likelihood of successful innovation through the launch of new innovative products, services, processes, financial models and customer experiences or innovations to existing systems, processes, technologies or products. Managing Innovation in the Digital World includes examples and case studies from leading organizations. It includes assessment techniques, skill set descriptions, and a capability maturity framework to help IT organizations understand where they stand as innovators and what steps to take to strengthen their competencies. Drawing on their experience with innovation in Intel's engineering operations, Baldwin and Curley emphasize that innovation does not require whole-scale invention. An innovative solution reapplied in a new context can provide even greater business value because the initial investment in developing the solution has already been made.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

35.69

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: