Managing Service Excellence: The Ultimate Guide to Building and Maintaining a Customer-Centric Organization / Najlacnejšie knihy
Managing Service Excellence: The Ultimate Guide to Building and Maintaining a Customer-Centric Organization

Kód: 19005767

Managing Service Excellence: The Ultimate Guide to Building and Maintaining a Customer-Centric Organization

Autor C William Crutcher, Fernando Flores

What is the one thing that all businesses depend on? Customers. What could be more important, then, to your organization's enduring success than a solid, well-planned and executed customer service strategy--a philosophy and cultur ... celý popis

26.94


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Managing Service Excellence: The Ultimate Guide to Building and Maintaining a Customer-Centric Organization

Nákupom získate 68 bodov

Anotácia knihy

What is the one thing that all businesses depend on? Customers. What could be more important, then, to your organization's enduring success than a solid, well-planned and executed customer service strategy--a philosophy and culture that show customers t

Parametre knihy

26.94

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: