MARCAS CON FIANZA / Najlacnejšie knihy
MARCAS CON FIANZA

Kód: 24822120

MARCAS CON FIANZA

Autor ENRIQUE ARRIBAS

Vivimos un momento de cambio histórico, una era de transición quegenera incertidumbre a escala global. Todavía no sabemos cuál será elimpacto a largo plazo de la reciente crisis financiera, ni de unosavances tecnológicos capaces d ... celý popis

20.80

Bežne: 21.03 €

Ušetríte 0.23 €

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe MARCAS CON FIANZA

Nákupom získate 51 bodov

Anotácia knihy

Vivimos un momento de cambio histórico, una era de transición quegenera incertidumbre a escala global. Todavía no sabemos cuál será elimpacto a largo plazo de la reciente crisis financiera, ni de unosavances tecnológicos capaces de transformar al ser humano, o delcambio en los equilibrios políticos del mundo. Pero sí sabemos algo:la marca que quiera sobrevivir a esta dinámica que nos desconcierta atodos debe ser capaz, hoy más que nunca, de generar confianza entresus públicos.La construcción de la confianza es un proceso complejo, frágil,influido por multitud de matices y que, en realidad, no acaba nunca.Sin embargo, cualquier marca que quiera subsistir debe situarlo en elcentro de su estrategia. Esto supone una escucha activa de lo queexpresan sus clientes y todos sus públicos, pero también una actitudproactiva enfocada a despejar incertidumbres y miedos y haga sentir atodos ellos que existe un interés genuino en dar prioridad a susintereses.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po španielsky Economia y empresa

20.80

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: