Markenmanagement / Najlacnejšie knihy
Markenmanagement

Kód: 09329330

Markenmanagement

Autor Heribert Meffert, Christoph Burmann, Martin Koers

Best Practice im Markenmanagement§This inaugural volume of the collected papers of Srinivasa Varadhan, the celebrated Indian mathematician who has for 50 years been a faculty member at New York's Courant Institute, includes his ea ... celý popis

75.18

Bežne: 75.22 €

Ušetríte 0.04 €

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Markenmanagement

Nákupom získate 185 bodov

Anotácia knihy

Best Practice im Markenmanagement§This inaugural volume of the collected papers of Srinivasa Varadhan, the celebrated Indian mathematician who has for 50 years been a faculty member at New York's Courant Institute, includes his early papers on limit theorems and a selection of review articles.§

Parametre knihy

75.18

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: