Market Segmentation in the FMCG Industry / Najlacnejšie knihy
Market Segmentation in the FMCG Industry

Kód: 32504722

Market Segmentation in the FMCG Industry

Autor Mark Freeman

MARKET SEGMENTATION IN THE FMCG INDUSTRYThe goal of market segmentation is to offer the right products, in the right locations to the right consumers.This book was written to give readers a hands-on understanding of how marke ... celý popis


Momentálne nedostupné

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Market Segmentation in the FMCG Industry

Anotácia knihy

MARKET SEGMENTATION IN THE FMCG INDUSTRYThe goal of market segmentation is to offer the right products, in the right locations to the right consumers.This book was written to give readers a hands-on understanding of how marke

Parametre knihy

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: