Marketing and Designing the Tourist Experience / Najlacnejšie knihy
Marketing and Designing the Tourist Experience

Kód: 01372363

Marketing and Designing the Tourist Experience

Autor Isabelle Frochot

The originality of this text lies in its combination of a wide range of knowledge, theory and best practice that has so far been widely distributed across a range of sources. Drawing all this together allows the authors to offer a ... celý popis

62.47

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Marketing and Designing the Tourist Experience

Nákupom získate 154 bodov

Anotácia knihy

The originality of this text lies in its combination of a wide range of knowledge, theory and best practice that has so far been widely distributed across a range of sources. Drawing all this together allows the authors to offer a much needed multifaceted but carefully integrated overview of managing and promoting the tourist experience. For students and practitioners alike it will make clear both in theory and in practice: * What really lies at the heart of the customer experience; * How to manage and improve service provision; * How to influence the customer experience; * Key examples illustrating real world success. The topic of 'experience' is becoming central to a proper and full understanding of consumer behaviour and the book covers the key sectors where it is a critical factor- from resort management and tourist information to destination marketing. International in scope and applicability it backs up the theory throughout with relevant case materials, questions and exercises. Written by experienced educators it is ideal for upper level students in tourism marketing and tourism management, and important for all practitioners and managers who also need to understand the principles and practice of experiential and tourism marketing, tourist behaviour, service quality and customer experience.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Service industries

62.47



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: