Marketing Audit and Performance: A Case of Parastatals / Najlacnejšie knihy
Marketing Audit and Performance: A Case of Parastatals

Kód: 02201931

Marketing Audit and Performance: A Case of Parastatals

Autor Bonventure Onyango Odote, Wyckliffe Otieno Robby

This book attempts to highlight the influence of Marketing Audit on Performance using Parastatals as a case. Specifically, it outlines the contributions of Marketing Environment Audit, Marketing Organization audit, Marketing Strat ... celý popis

58.55


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 8 - 10 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Marketing Audit and Performance: A Case of Parastatals

Nákupom získate 145 bodov

Anotácia knihy

This book attempts to highlight the influence of Marketing Audit on Performance using Parastatals as a case. Specifically, it outlines the contributions of Marketing Environment Audit, Marketing Organization audit, Marketing Strategy Audit and Marketing Functions Audit. The book draws from a scientific research conducted on one of the parastatals in Kenya - Kenya Power. It is a very useful resource to both undergraduate and post-graduate students as well as scholars and practitioners in the Marketing field.

Parametre knihy

58.55

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: