Marketing Audit: the Hidden Link Between Customer Engagement and Sustainable Revenue Growth / Najlacnejšie knihy
Marketing Audit: the Hidden Link Between Customer Engagement and Sustainable Revenue Growth

Kód: 09633544

Marketing Audit: the Hidden Link Between Customer Engagement and Sustainable Revenue Growth

Autor Orlando Skelton

Marketing in the 21st century has become a challenging endeavor for small business owners. One thought leader described the new environment as follows, "There is a huge evolution in the world of marketing as traditional forms of m ... celý popis

16.69


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Marketing Audit: the Hidden Link Between Customer Engagement and Sustainable Revenue Growth

Nákupom získate 41 bodov

Anotácia knihy

Marketing in the 21st century has become a challenging endeavor for small business owners. One thought leader described the new environment as follows, "There is a huge evolution in the world of marketing as traditional forms of media are decreasing in eff

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Economics

16.69

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: