Mastering the Travel Intermediaries / Najlacnejšie knihy
Mastering the Travel Intermediaries

Kód: 44544802

Mastering the Travel Intermediaries

Autor Ben Vinod

This book chronicles the role of travel intermediaries: global distribution systems (GDS), travel management companies (TMC), and online travel agencies (OTA) in the distribution of travel products. The book covers the historical ... celý popis

97.07

Bežne: 97.09 €

Ušetríte 0.01 €

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Mastering the Travel Intermediaries

Nákupom získate 240 bodov

Anotácia knihy

This book chronicles the role of travel intermediaries: global distribution systems (GDS), travel management companies (TMC), and online travel agencies (OTA) in the distribution of travel products. The book covers the historical development of these intermediaries and explores their current state and future prospects. Almost six decades after the introduction of computerized reservations systems and four decades after the introduction of Global Distribution Systems that allowed travel agents to make automated airline bookings, the distribution of air products is amid a major transition. A fundamental change is pricing power, which shifts from the GDSs to the airlines for the indirect channel. These changes are driven by advancements in technology, market economics, and airline cost controls, leading to the emergence of new revenue models that will permanently alter the landscape of air distribution. As a result, travel intermediaries are experiencing the effects of these turbulent times and must adopt innovative approaches and initiatives to adapt and transform their business models rather than maintaining the status quo. In addition to the ongoing transformation, over the next decade, the advancements in emerging technologies like blockchain and decentralized digital identity will further revolutionize the distribution landscape across all sectors of the travel industry.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Service industries

97.07



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: