Media and Convergence Management / Najlacnejšie knihy
Media and Convergence Management

Kód: 09372255

Media and Convergence Management

Autor Sandra Diehl, Matthias Karmasin

This book sheds light on crucial phenomena of media and convergence management, and addresses in detail a variety of specific issues raised by innovations related to media, technologies, industries, business models, consumer behav ... celý popis

92.17


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 5 - 7 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Media and Convergence Management

Nákupom získate 232 bodov

Anotácia knihy

This book sheds light on crucial phenomena of media and convergence management, and addresses in detail a variety of specific issues raised by innovations related to media, technologies, industries, business models, consumer behavior and content management.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries

92.17

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: