Media Economics / Najlacnejšie knihy
Media Economics

Kód: 11042557

Media Economics

Autor Alison Alexander, James Owers, Rod Carveth, C. Ann Hollifield, Albert N. Greco

Media Economics: Theory and Practice focuses on the basic principles of economics in the business sector and applies them to contemporary media industries. This text examines the process of media economics decision making through ... celý popis

268.33


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Media Economics

Nákupom získate 664 bodov

Anotácia knihy

Media Economics: Theory and Practice focuses on the basic principles of economics in the business sector and applies them to contemporary media industries. This text examines the process of media economics decision making through an exploration of key topi

Parametre knihy

268.33

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: