Media Ethics / Najlacnejšie knihy
Media Ethics

Kód: 01004793

Media Ethics

Autor Clifford G. Christians, Mark Fackler, Kathy Brittain Richardson, Peggy J. Kreshel, Robert H. Woods

Media Ethics: Cases and Moral Reasoning, Tenth Edition challenges readers to think analytically about ethical situations in mass communication by using original case studies and commentaries about real-life media experiences. This ... celý popis

128.92

Bežne: 128.97 €

Ušetríte 0.06 €

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Media Ethics

Nákupom získate 322 bodov

Anotácia knihy

Media Ethics: Cases and Moral Reasoning, Tenth Edition challenges readers to think analytically about ethical situations in mass communication by using original case studies and commentaries about real-life media experiences. This text facilitates and enhances ethical awareness by providing a comprehensive introduction to the theoretical principles of ethical philosophies. Media Ethics introduces the Potter Box (which uses four dimensions of moral analysis: definitions, values, principles and loyalties) to provide a framework for exploring the important steps in moral reasoning and analyzing the cases that follow. Focusing on a wide spectrum of ethical issues facing media practitioners, the cases in this Tenth Edition include the most recent issues in journalism, broadcasting, advertising, public relations and entertainment.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Humanities Philosophy Ethics & moral philosophy

128.92

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: