Mediated Business Interactions / Najlacnejšie knihy
Mediated Business Interactions

Kód: 04674455

Mediated Business Interactions

Autor Rosina Marquez-Reiter

This is the first monograph to examine mediated business interaction in Spanish. It focuses on communication between native speakers of Spanish from different Spanish-speaking countries with a view to informing our understanding o ... celý popis

120.81

Bežne: 127.21 €

Ušetríte 6.40 €

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Mediated Business Interactions

Nákupom získate 299 bodov

Anotácia knihy

This is the first monograph to examine mediated business interaction in Spanish. It focuses on communication between native speakers of Spanish from different Spanish-speaking countries with a view to informing our understanding of intercultural communication in a contemporary business environment. Using elements of pragmatics with tools from conversation analysis, the book examines the various activities that telephone conversationalists engage in to supply and demand a service over the phone through the mediational means of Spanish by addressing the following questions. * Do speakers of Spanish display similar communicative practices as those observed in other languages when requesting and being offered a service over the phone? * Do specifically located activities such as the call openings and closings display similar coordination and ritualisation as that observed in other languages? * Does the language seen as a cultural tool reflect a different orientation towards such activities? * What strategies do telephone agents and (prospective) clients employ to obtain a sale and either procure the best value for money or obviate it, respectively? And, what role does intercultural communication play in the construction of these practices?

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Business communication & presentation

120.81

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: