Morality and the Market (Routledge Revivals) / Najlacnejšie knihy
Morality and the Market (Routledge Revivals)

Kód: 10059267

Morality and the Market (Routledge Revivals)

Autor N. Craig Smith

Can businesses abandon the axiom that the customer is always right when consumers start questioning the ethics of business practices? Professor Craig Smith examines the theory and practice of ethical purchase behaviour, a crucial ... celý popis

78.04


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Morality and the Market (Routledge Revivals)

Nákupom získate 193 bodov

Anotácia knihy

Can businesses abandon the axiom that the customer is always right when consumers start questioning the ethics of business practices? Professor Craig Smith examines the theory and practice of ethical purchase behaviour, a crucial mechanism for ensuring

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

78.04

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: