Myth of the Liberal Media / Najlacnejšie knihy
Myth of the Liberal Media

Kód: 02438733

Myth of the Liberal Media

Autor Edward S Herman

The Myth of the Liberal Media contends that the mainstream media are parts of a market system and that their performance is shaped primarily by proprietor/owner and advertiser interests. Using a propaganda model, it is argued that ... celý popis

45.84


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 15 - 20 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Myth of the Liberal Media

Nákupom získate 114 bodov

Anotácia knihy

The Myth of the Liberal Media contends that the mainstream media are parts of a market system and that their performance is shaped primarily by proprietor/owner and advertiser interests. Using a propaganda model, it is argued that the commercial media protect and propagandize for the corporate system. Case studies of major media institutions - the New York Times, the Wall Street Journal, the Philadelphia Inquirer - are supplemented by detailed analyses of «word tricks and propaganda» and the media's treatment of topics such as Third World elections, the Persian Gulf War, the North American Free Trade Agreement, the fall of Suharto, and corporate junk science.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Society & social sciences Society & culture: general Media studies

45.84

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: