Neuromarketing / Najlacnejšie knihy
Neuromarketing

Kód: 07049109

Neuromarketing

Autor Robert Schønthal Preuss

This book constitutes an exploratory report that examines the current practices, literature, discussions and opinions on the use of neuromarketing. Specifically, it tests the hypothesis that neuromarketing is a valid marketing too ... celý popis

63.11


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Neuromarketing

Nákupom získate 157 bodov

Anotácia knihy

This book constitutes an exploratory report that examines the current practices, literature, discussions and opinions on the use of neuromarketing. Specifically, it tests the hypothesis that neuromarketing is a valid marketing tool that can help marketers optimize their marketing efforts and the return on their marketing investments. To do so, the book answers three research questions: (1) Is neuromarketing a valid marketing tool? , (2) Where is it optimal to deploy neuromarketing? and, (3) How can neuromarketing be deployed? . The result is an exploratory and theoretically grounded book on neuromarketing that can help aid marketing managers, marketers, and individuals, in their continuing quest to unlock the mysteries behind consumer decision-making and purchasing behaviors.

Parametre knihy

63.11

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: